Thursday, November 16, 2006

WELLCOME BACK TO OUR WORLD!!!!



Setelah lama tidak membuat sebarang post..akhirnya kami kembali semula...
untuk menghidupkan kembali dunia kami....
dunia yang kami tinggalkan buat sementara waktu.....
Buat sementara waktu kami melafazkan "SELAMAT TINGGAL DUNIA"....tetapi kami kini beada semula untuk bersama2 anda...

Mungkin anda tertanya² siapa kami.....pada post kali ini..saya kan memperkenalkan siapa kami sebenarnye...just secara ringkas....kerana kami suke kan something yang simple...buat ape nak pening²...haha..

ok...firstly.....saya memperkenalkan saya sebagai penulis pada post kali ini...
nama saya MOHD MUZRI BIN MOHAMAD...berasal dari Setiu, Terengganu...sekarang baru sahaja menamatkan pengajian di UNIVERSITI TUN HUSSEIN ONN MALAYSIA(UTHM) ( dulu dikenali sebagai KUITTHO)...ijazah dalam electrical engineering ( robotic and automation)

ok..seterusnya..saya memperkenalkan....saudara NIK KAMARULLAH YA ALI....
berasal dari Pandamaran, Klang....sudah setahun menghabiskan ijazah dalam medical radiation di UNIERSITI SAINS MALAYSIA (USM) .....dan kini sudah bekerja di HQ FOMEMA di Sri Damansara....

ok itu sahaja.....

jupe lagi...di post akan datang....ape² pertanyaan dan komen..boleh kemukan kepada kami...
boleh menghantar email kepada kami di kamrient0015@gmail.com atau di ruangan komen..
ok sekian terima kasih....

No comments: